انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

انتشار 45 عنوان کتاب از رویان‌پژوه در سال 94/ رایزنی برای عرضه جهانی «رادیولوژیک ساین»

انتشار 45 عنوان کتاب از رویان‌پژوه در سال 94/ رایزنی برای عرضه جهانی «رادیولوژیک ساین»




سیدامین امامی‌زاده، مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» ضمن اعلام خبر انتشار 45 عنوان کتاب جدید در حوزه‌های دندانپزشکی و پزشکی در سال 94 گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از کتاب «رادیولوژیک ساین» تصمیم گرفتیم تا برای ترجمه و انتشار آن به زبان انگلیسی با یک ناشر مطرح بین‌المللی رایزنی کنیم.





امامی‌زاده، مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اشاره به استقبال مخاطبان از کتاب «رادیولوژیک ساین» اظهار کرد: نخستین چاپ از کتاب «رادیولوژیک ساین» نوشته دکتر محمدعلی کریمی، اواخر سال گذشته منتشر شد. با توجه به استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم تا برای ترجمه و انتشار آن به زبان انگلیسی با یک ناشر مطرح بین‌المللی رایزنی کنیم.

وی با اشاره به محتوای «رادیولوژیک ساین» افزود: نویسنده در مقدمه درباره کتاب آورده که مجموعه این کتاب به منظور کمک به تشریح سریع و البته مطمئن بیماری‌‌هایی که می‌توان با نشانه‌‌ای خاص در تصویر‌برداری آن‌ها را شناخت، تدوین شد. در این کتاب 350 نشانه رادیو‌لوژی با شرح مختصر ارائه شده است.

امامی‌زاده درباره دیگر ویژگی‌های کتاب «رادیولوژیک ساین» ادامه داد: این کتاب نخستین اثر این حوزه در ایران و دو یا سومین کتاب در دنیا‌ست، چراکه دیگر منابع با این موضوع با نشانه‌های بسیار کمتر به‌عنوان مثال 70 مورد تدوین شده بود، بنابراین این کتاب از حیث تعداد نشانه‌ها جزو نخستین آثار است.

مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» درباره استقبال متخصصان از این کتاب گفت: «رادیولوژیک ساین» اردیبهشت‌ماه در کنگره رادیولوژی ایران عرضه شد. این کتاب برای متخصصان اعم از رزیدنت‌ها، رادیولوژیست‌ها، پزشکان عمومی و تخصصی کاربرد دارد.

این ناشر تخصصی حوزه پزشکی و دندانپزشکی در ادامه با اشاره به آمار تولید کتاب در فاصله زمانی اردیبهشت‌‌ تا اواسط تیر‌ماه اظهار کرد: در این مدت 45 عنوان کتاب جدید در دو حوزه داندانپزشکی و پزشکی از سوی رویان‌پژوه به بازار نشر عرضه شده که به تفکیک شامل 20 عنوان دندانپزشکی و 25 عنوان پزشکی است.

امامی‌زاده افزود: «تدابیر دندانپزشکی برای بیماران سیستمیک فالاس» با ترجمه گروهی زیرنظر دکتر نسترن دنیا‌دیده،‌ عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه یزد، «روش‌های کلینیکی و لابراتواری پروتز‌های متکی بر ایمپلنت»  با ترجمه دکتر سمیه الهیاری، متخصص پروتز‌های دندانی و ایمپلنت‌ و عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران و «موفقیت‌های کلینیکی درمان‌های ارتودنسی و جراحی دندان‌های نهفته» ترجمه دکتر مسعود فیض‌بخش، عضو هیأت علمی بخش ارتدنسی دانشگاه آزاد اصفهان از جمله تازه‌های نشر رویان‌پژوه در حوزه دندانپزشکی است.

وی گفت: کتاب «رویکرد‌های نوین در دندانپزشکی» نوشته مشترک دکتر سیدجلال پور‌هاشمی، رئیس دانشکده دندانپزشکی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص دندانپزشکی کودکان و دکتر محمدعلی دولت‌آبادی، ‌متخصص جراحی دهان،‌ فک و صورت و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و آزاد اسلامی از دیگر منابع جدید ما در حوزه دندانپزشکی است.

این ناشر در معرفی جدیدترین کتاب‌های حوزه پزشکی رویان‌پژوه در چند ماه گذشته نیز اظهار کرد: «مدیریت توان‌بخشی، از تئوری تا عمل» نوشته دکتر حبیب‌اله کواری،‌ عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،‌ «فیزیک و تجهیزات پزشکی هسته‌ای» نوشته مشترک دکتر سجاد پشوتن شایسته، دکتر اسحاق سیری و دکتر وهاب دهلقی، دانشیار علوم‌پزشکی دانشگاه کرمانشاه، «راهنمای کاربردی درمان اختلالات آب و الکترولیت و مایع درمانی و تزریق در کودکان» نوشته دکتر داریوش فهیمی، عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران و «مروری بر بافت‌شناسی پایه» نوشته دکتر مجید طوافی، عضو هیأت علمی دانشکده علوم‌ پزشکی دانشگاه لرستان از جدیدترین کتاب‌های حوزه پزشکی رویان‌پژوه از ابتدای سال جاری است.


منبع: ایبــنا
۲۳ تیر ۱۳۹۴
اخبار

اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش اعتبار یارانه‌های دانشجویی برای نمایشگاه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این افزایش به تناسب سطح‌بندی گروه‌ها متفاوت است. ...
files-pezeshki-news-1333927-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg