انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

اصول آماده سازی و تراش دندان به همراه فصول تالیفی آماده سازی دندان برای اندوکراون و ونیر سرامیکی

اصول آماده سازی و تراش دندان به همراه فصول تالیفی آماده سازی دندان برای اندوکراون و ونیر سرامیکی
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۳۵۸
قطع کتاب :رحلی-رنگی-جلد هارد
شابک :9786223202773
کد شناسایی محصول: 101994
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۱۰,۶۲۰,۰۰۰ ریال

کتاب اصول آماده سازی و تراش دندان

به همراه فصول تالیفی آماده سازی دندان برای اندوکراون و ونیر سرامیکی


در حیطه علم دندانپزشکی و پروتزهای دندانی همواره اصول تراش دندان ها جهت تناسب با انواع کراونها و رستوریشنهای بازسازی کننده ساختار، زیبایی و فانکشن ایده آل دندان ها، حائز اهمیت بوده است. کتاب پیش رو، نسخه ترجمه شده کتاب بسیار کاربردی "اصول آماده سازی و تراش دندان برای رستوریشن های پرسلنی و کست متال" می باشد. از نقاط قوت بسیار برجسته این کتاب، در برگیرندگی نکات طلایی تراش همراه با تصاویر بیشمار، بسیار ملموس و رسا است. در واقع، این کتاب بیشتر از آنکه به بیان اطلاعات به صورت تئوری و تیتروار بپردازد، تمامی نکات را به کمک تصویرهای داخل و خارج دهانی گام به گام و فراوان با جزئیات دقیق و توضیحات پای تصویر، تفهیم می نماید و همین مسئله ارزش کاربردی و بالینی کتاب را چنان بالا برده است که مطالعه آن برای تمامی دانشجویان مقطع عمومی دندانپزشکی، دانشجویان مقطع دستیاری دندانپزشکی و همکاران دندانپزشک خالی از لطف نیست.

همچنین نویسندگان این کتاب، دو فصل تکمیلی مطرح روز در علم روز پروتز های دندانی (ونیرهای سرامیکی و اندوکراون)، در ضمیمه این کتاب، نگاشته اند تا کتاب جامع تر و به روزتری در زمینه پروتزهای دندانی به ارمغان آورده شود. جای خالی دو مبحث تالیف شده، در این کتاب احساس میشد و از طرفی این دو روش، امروزه در میان رستوریشن‌ های دندانی، به سرعت در حال رشد، به روزرسانی، فراگیری و افزایش تقاضا هستند که به همین واسطه، نیاز دندانپزشک به یادگیری نکات بالینی روز آنها را چندین برابر می سازد.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن کتاب:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg