انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

درمان دندانپزشکی اختلالات خواب (اپلاینس تراپی)

درمان دندانپزشکی اختلالات خواب (اپلاینس تراپی)
نویسنده : Berley,Ken
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۳۲
قطع کتاب :رحلی - رنگی - جلد شومیز
شابک :9786223201677
کد شناسایی محصول: 101937
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۳,۲۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۲,۸۸۰,۰۰۰ ریال

کتاب درمان دندانپزشکی اختلالات خواب (اپلاینس تراپی) 2019

.

The clinician’s handbook for dental sleep medicine 2019


این کتاب علاوه بر اینکه یک کتابچه راهنمای دستور کار است، شامل یک مرور مختصر و کلی از این حوزه میباشد. این کتابچه به عنوان یک مرجع کاربردی و بالینی برای مطالعه متفکرانه عمل میکند.

این کتاب اساساً اولین کتاب در این زمینه است. سایر کتابها یک بررسی جامع و کلی از رشته پزشکی خواب ارائه کرده اند، و هیچ یک از آنها اطلاعات عملی و کاربردی دقیقی که در این کتاب یافت میشود را ارائه نکرده اند. این کتاب بیانگر یک تلاش پیشگامانه برای ارائه ترکیبی بی نقص از مفاهیم اساسی است که در کنار جزئیات عملی که ممکن است درمانگران دندانپزشکی به آنها نیاز داشته باشند، پایه و اساس دانش این رشته را تشکیل میدهند.

از دیگر ویژگیهای بارز این کتاب جامع بودن آن است؛ این کتاب همه جنبه های این رشته را در بر میگیرد. به عنوان مثال، این کتاب شامل معرفی کامل فیزیولوژی خواب و بررسی پاتوفیزیولوژی اختلالات تنفسی مرتبط با خواب در فصلهای اول، و اطلاعات مربوط به مسائل حقوقی و جنبه های عملی صورتحساب و بازپرداخت پزشکی در فصلهای پایانی است. یکی دیگر از ویژگیهای بارز این کتاب این است که محدوده سنی آن وسیع است، تمرکز اصلی کتاب بر روی بزرگسالان است، و در فصل پایانی، روش درمان معتبر بیماری خواب در دندانپزشکی کودکان نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

هرگز فراموش نکنید که آپنه انسدادی خواب یک بیماری بد است. بسیاری از بیماران شما مبتلا به بیماری قلبی عروقی هستند یا در معرض خطر ابتلا به این بیماریها قرار دارند. شما حتماً نیاز خواهید داشت که در رابطه با این بیماران با همکاران پزشک خود در ارتباط باشید. 

برای اطلاعات بیشترپیشنهاد میکنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن کتاب:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg