انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

نشست خبری سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

نشست خبری سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

۵۵۴ اثر به دوره سی‌ام جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال شده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست خبری سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی صبح امروز دوشنبه (بیست‌ودوم آبان‌ماه ۱۴۰۲) با حضور علیرضا کلانترمهرجردی؛ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و حامد علی‌اکبرزاده؛ رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار شد.

کتاب سال دانشجویی؛ قدیمی‌ترین برنامه فرهنگی دانشگاه‌ها است و برنامه اصلی جهاد دانشگاهی در هفته کتاب جشنواره کتاب سال دانشجویی است که امسال روز بیست‌ونهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سالن فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

حامد علی‌اکبرزاده استمرار و بهره‌گیری از گروه‌های علمی در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی را از ویژگی‌های مهم این رویداد دانست و افزود:‌ حامی اصلی این برنامه جهاد دانشگاهی است و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران را نیز جلب کردیم. امسال در شش بخش اصلی در گروه‌های علوم پایه،‌ فنی و مهندسی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، علوم پزشکی و دامپزشکی و هنر و معماری و در بخش ویژه نیز با دو شاخه ادبیات پیشرفت و اقتصاد دانش بنیان و تولید ملی آثار پذیرفته شد. همچنین در بخشی هم از خادمان کتاب جشنواره تجلیل خواهد شد.در جشنواره امسال ۵۵۴ اثر دریافت شد.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

۲۳ آبان ۱۴۰۲
اخبار